ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΙΚΡΟΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ Η/Υ (C++, JAVA) (TEPD128) | ΓΑΒΡΙΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
| ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ IV (OpenGL) (TEPD130) | ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ INTERNET (TEPD135) | ΣΚΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ Ι (3DS MAX) (TEPD133) | ΓΑΒΡΙΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ VIDEO (TEPD131) | ΓΚΙΩΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (Unreal Editor, Half Life, Doom Editor) (TEPD132) | ΓΚΙΩΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
| ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ (TEPD129) | ΜΥΛΩΝΑ ΑΘΗΝΑ |
| ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (FLASH) (TEPD134) | ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (TEPD127) | ΣΚΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
|